Στολή εργασίας: ένα ζήτημα που απασχολεί κάθε επιχειρηματία στο χώρο της εστίασης. Η στολή εργασίας που θα επιλέξετε για το προσωπικό σας αποδίδει πολλά πλεονεκτήματα στην ίδια την επιχείρηση. Πρώτον, σας εξασφαλίζει ότι οι υπάλληλοί σας φορούν ρούχα κατάλληλα και αρμόδια για εργασία. Δεύτερον, αποτελούν ένα επιπλέον μέσο προώθησης της αισθητικής και του branding της επιχείρησης. Τέλος, αποδίδουν ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα που το προτιμούν τόσο οι πελάτες όσο και οι υπάλληλοι. Συχνά, όμως, παρερμηνεύεται η έννοια της στολής εργασίας με αυτή του dress code. Ας ξεκαθαρίσουμε το τοπίο.
Στολή Εργασίας vs Dress Code
Το dress code δίνει γενικές οδηγίες και κατευθυντήριες γραμμές, επιτρέποντας τον υπάλληλο να έχει τον τελευταίο λόγο. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις στις αποχρώσεις και/ή στις υφές των ρούχων. Για παράδειγμα, το μαύρο παντελόνι μπορεί να ποικίλει από μαύρο τζιν μέχρι μαύρο υφασμάτινο παντελόνι. Σε αντίθεση, η στολή εργασίας αγοράζεται από τον εργοδότη ή από ένα αρμόδιο πρόσωπο που όρισε ο ίδιος είτε με μαζική παραγγελία είτε ανά τεμάχιο. Οι στολές εργασίας που θα χρειαστείτε εξαρτώνται από τον τύπο του καταστήματος εστίασης που έχετε. Διαφορετικά καταστήματα εστίασης έχουν διαφορετικές απαιτήσεις από μια στολή εργασίας. Παρακάτω είναι τα 10 συνηθέστερα.